Anggota

Sunday, January 23, 2011

KPLI Ambilan Januari 2011 :)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :D
hajat hati ini ingin menceritakan apa yg berlaku d persekitaran ak pada hari ini.
Hari ini memang hari yang paling mengembirakan kepada mereka2 yg ditawarkan untuk mengikuti Kursus Perguruan Lepasan Ijazah ( atau dikenali sebagai KPLI ) kalo da tau diam2 jakk :D

kepada abang2 & kakak2 KPLI , study baik2 nohhh :)

Misi Utama : Jalan2 area Dewan Pendaftaran.
bak kata orang la kann, rajin berjalan luas pemandangan :) (ehh, betul ka?)

Sebelum bermulanya acara bagi can luk dorg ni brehat
AJK Pendaftaran , tggu jap lg .

aha. aku dah ckp dahh , tggu kjap lagi , xsampai beberapa saat scrol mouse kena bg trun korg da kena serbu . aha . sabarr yahh ! aha .
Gambar kat ats tu gmbr kakak2 & seorang abang KPLI yg datang untuk mendaftarkan dirinya sebagai pelajar semula. abang ? ok ka ? rileks . cam penat jakk . hahaks.

Pada saat dan ketika ini, seperti yang anda lihat wahai pembacaku kakak2 & abang2 KPLI sibuk mengisi borang yang blambak. aha . isi jgn xisi :)

dan lagi, macam ambil exam plak dorg ni , ehh , kakak sorg tu siap tgk sebelah lg :) nak tgk no IC ker kak ? tp xpa , nasib cun ;p pok ckit :)

pemerhati keadaan sekeliling , manatau ada yg pengsan ka , terkejut ka , kejang tangan ka sebab isi borang banyak, kat poket dua orang dah sedia YOKO2 . aha !

gambar kenangan bersama orang kuat hari pendaftaran :D
gmbr sengaja d greyscale kan utk menghidupkan suasana tokoh2 :D
aha. apakah ?!

cakkk!! kite snap dia , kite plak kena snap balikk :)
cam m'lwn ja ne :)

So, that its for today i guess :p
Actually , byk lg gambar yang d 'snap' tapi memandangkan byk muka orang lain yang terlibat,
malas la nak upload, nnti ak kena 'bang' tiba2 . aha ! bagi mereka2 yang ada mukanya terpapar d atas , Congratulations! u r chosen 1 ! aha ! So, dont marah2 ma :)

24 Januari 2011
adios amigos aku berambus !
see u soon . :)

Credit to :
Khairil Azri

2 comments:

  1. ahaha! kalo cerita budak jahat macamana Wewi ?? :DD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...